باسمه­ تعالی

اطلاعیه ثبت نام  پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد

 دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در سال 1400

با حمد و سپاس‌ به‌ درگاه‌ خداوند متعال‌ و با آرزوي موفقيت براي كليه داوطلبان عزيزي‌ كه‌ در دوره‌هاي‌ كارشناسی ارشد سال‌ 1400 پذيرفته‌ شده‌اند، بدين‌وسيله توجه پذيرفته‌شدگان نهايي را به مطالب ذيل معطوف مي‌دارد.

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می­ رساند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به شرح زیرصورت می گیرد:

 

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

 

لطفاً پس از ورود به سامانه سما از طریق لینک زیر، از سمت چپ کد ملی خود را بدون خط تیره و كلمه عبور كه همان شماره داوطلبی شما مي باشد را وارد نماييد. از فایل راهنمای زیر جهت انجام فرایند ثبت نام استفاده نمایید.

 

https://sad.ashrafi.ac.ir/SamaWeb/login.aspx

*************************************

فایل راهنما ثبت نام غیر حضوری

 فایل راهنما معافیت تحصیلی اینترنتی 

 

شماره تماس پشتیبان فنی(سوالات ثبت نام الکترونیکی)

09134338941

شماره های پشتیبانی (سوالات آموزشی)

09303610615

36509779 

 

ثبت نام از طریق لینک ثبت نام دانشجویان جدید الورود از صبح پنج­شنبه 1400/07/29 لغایت  دوشنبه 1400/08/03 انجام می گردد.

جهت انجام ثبت نام اینترنتی:

ابتدا تصوير مدارك ذيل را اسكن وبا فرمت Jpeg ذخيره نماييد. ضمنا حجم (Size ) فايل نبايد از KB150 بيشتر باشد. در ارسال تصوير كارت ملي دقت فرماييد تصوير پشت و روي كارت ملي را اسكن كرده و به صورت فايل يك­جا ارسال نماييد. ضمناً مقطع کارشناسی مبلغ 18.000.000 ریال  عنوان پیش پرداخت هزینه ی شهریه از طریق همین سامانه واریز و تأیید پرداخت آن را در روز ثبت نام به همراه مدارک تحویل نمائید (لازم به ذکر است پذیرفته شدگان عزیز می توانند از تسهیلات ویژه شهریه (وام وزارت علوم، وام بانک سپه و تخفیف و تقسیط شهریه در زمان مراجعه به دانشگاه و تحویل مدارک برخوردار گردند).

نکته: دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر که شامل: 1- فرزند و همسر شهید 2- فرزند و همسر جانباز 25% به بالا 3- فرزند و همسر آزاده 4- جانبازان 25% به بالا و آزادگان می باشند از پرداخت شهریه معاف هستند و تنها مبلغ 1.000.000 ریال را بابت ودیعه، خدمات فرهنگی و بیمه واریز نمایند.(لازم به ذکر است پذیرفته شدگان عزیز می توانند از تسهیلات ویژه شهریه (وام وزارت علوم، وام بانک سپه و تخفیف و تقسیط شهریه در زمان مراجعه به دانشگاه و تحویل مدارک برخوردار گردند).

مدارك مورد نياز:

1 –  اسكن يك قطعه عكس  جدید 4×3(خواهران با پوشش اسلامي كامل )

2 – اسكن صفحه اول شناسنامه

3 – اسكن كارت ملي پشت و رو در یک فایل

4- اسكن مدرک کارشناسی

5-اسکن مدرك‌ ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه(براي برادران)

نکته: از اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی خود در سامانه (پس از دریافت کد رهگیری) ، 1 نسخه پرینت تهیه نموده و در زمان مراجعه حضوری تحویل نمایید.

 

مرحله دوم:  مراجعه حضوری  و تحویل مدارک

 مراجعه حضوری و تحویل اصل مدارک کلیه دانشجویان نیمسال اول از ساعت 8 صبح پنج­شنبه 1400/07/29 لغایت  دوشنبه 1400/08/03    به آدرس : اصفهان، سپاهان شهر، خیابان قائم جنوبی، دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی انجام می­گردد.

مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوري:

1- اصل يا گواهي مدرك كارشناسی و ریزنمرات کارشناسی (برای دانشجویانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند ارائه اصل یا گواهی مدرک کاردانی نیز الزامی است )

2- اصل‌ شناسنامه‌ و یک برگ‌ فتوكپي‌ از تمام‌ صفحات‌ آن‌.

3- اصل کارت ملي و یک برگ فتوکپي از پشت و روي آن

4- قطعه‌ عكس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهيه‌ شده‌ در سال‌ جاري‌.

5-مدركي‌ كه‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه‌ برادران را مشخص ‌كند (ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی epolice.ir)

تبصره1:  پرینت اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی و تعهدنامه های آموزشی در 1 نسخه.

تبصره2: تأیید پیش پرداخت  آنلاین

                                                                                                                                                             اداره آموزش دانشگاه


باسمه تعالی

 بدینوسیله از دانشجویان محترم دعوت می نماید، در مراسم سالروز شهادت چهارمین شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی که در روز جمعه مورخ 23 مهرماه از ساعت 16 الی 17 ونیم در جوار تربت مطهر شهید والامقام برگزار می گردد، شرکت فرمایند.

                                                                                                                                         معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه

 

cdb5ed5c-6484-4cbf-a749-1d25753e5f4c.jpg


باسمه تعالی

ثبت نام بسته های اینترنت هدیه جهت آموزش مجازی با توجه به رقم آخر کد ملی از امروز در سایت https://ictgifts.ir/ امکان پذیر است👇

در این فرآیند امکان فعال­سازی بسته بر روی تلفن همراه یا بر روی تلفن ثابت (ADSL) وجود داردو فقط یک بار امکان ثبت‌نام برای هر یک از متقاضیان وجود دارد و باید سیمکارت به نام متقاضی بسته باشد

بسته های هدیه با حجم های:
30 گیگابایت جهت دانشجویان و طلاب
40 گیگابایت جهت معلمان
60 گیگابایت جهت اساتید دانشگاه


و برای بازه زمانی شش ماهه پیش‌بینی شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری مربوط به تلفن همراه یا ثابت شما منظور می­‌گردد.
مهلت ثبت‌نام حداکثر 7 روز و بر اساس رقم آخر کدهای ملی به شرح زیر می‌باشد:


✔️چهارشنبه 1400/7/7 - فقط کدهای ملی با رقم آخر 0 و 1 و 2
✔️پنج‌شنبه 1400/7/8 - فقط کدهای ملی با رقم آخر 3 و 4 و 5
✔️جمعه 1400/7/9 - فقط کدهای ملی با رقم آخر 6 و 7 و8 و 9
✔️از روز شنبه 1400/7/10 تا پایان مهلت ثبت‌نام - امکان ثبت‌نام برای کلیه دانشجویان و طلاب