باسمه تعالی

 

به اطلاع دانشجویانی که دروس تربیت بدنی ، ورزش و ورزش ویژه را اخذ نموده اند می رساند:با توجه به مصوبه شورای آموزش الکترونیکی دانشگاه مورخ 99/2/30 نحوه برگزاری کلاس های این دروس به انتخاب دانشجویان با شرایط زیر اعلام می گردد.


1-دانشجویانی که در ترم جاری فارغ التحصیل می باشند و مایل هستند در کلاس های فشرده از تاریخ 99/3/17 لغایت 99/3/31 شرکت نمایند نام و نام خانوادگی خود را به ادرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.


2-در غیر ایتصورت دانشجویان فارغ التحصیل و سایر دانشجویانی که این دروس را اخذ نموده اند می توانند در کلاس هایی که از تاریخ 99/4/15 لغایت 99/5/15 برگزار می گردد شرکت نمایند.


3-دانشجویانی که مایل به شرکت در کلاس های فشرده در تابستان(بند 2) نمی باشند می توانند این دروس را مازاد بردروس اخذ شده در ترم آینده بگذرانند لذا در صورت تمایل به شرکت در کلاس های مذکور نام و نام خانوادگی به همراه مشخص نمودن نیمسال991 را تا تاریخ 99/3/15 به آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

 

                                                                                                                                                                مدیرگروه دروس عمومی


باسمه تعالی

اطلاعیه شماره 2_ شورای آموزش الکترونیکی دانشگاه شهید اشرفی

پیرو بخشنامه مورخ 99/1/17 معاونت آموزشی دانشگاه، با رصد فعالیت های آموزشی صورت گرفته به شیوه الکترونیکی و در چارچوب بخشنامه های صادره از سوی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، مصوبات جلسه مورخ 99/2/15 شورای آموزش الکترونیکی دانشگاه را به شرح زیر به اطلاع شما اساتید گرامی و دانشجویان عزیز می رساند:

1- در اجرای مصوبات ستاد ملی مبازه با کرونا و برای حفظ سلامتی اساتید و دانشجویان، برنامه های آموزشی دانشگاه به صورت غیر حضوری تداوم خواهد یافت و از همه اساتید محترم و دانشجویان عزیز که با صبوری و مشارکت فعال، زمینه استمرار این نوع آموزش را در دانشگاه فراهم نمودند، تقدیر و تشکر می نماید؛ بدیهی است، طی این فرایند، چنانچه با اعلام مراجع ذیصلاح امکان حضور دانشجویان فراهم شود، ادامه فعالیت های آموزشی می تواند با تمهیدات لازم و رعایت اصول بهداشتی به صورت حضوری انجام پذیرد.

2-  مقرر گردید، ضمن تداوم روند آموزش الکترونیکی دانشگاه، آخرین روز  برگزاری کلاس ها ی الکترونیکی در نیمسال جاری، 99/3/15 باشد و شروع امتحانات  پایان ترم، از تاریخ 99/3/18 به 99/3/31 تغییر و انتقال یافت که طبق تقویم زمانی جدید دانشگاه، جزئیات آن متعاقبا اعلام می گردد.

3- ارزیابی دروس، طی  نیمسال جاری، براساس بخشنامه مورخ 99/1/31 معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شیوه غیرحضوری و با بهره گیری از روش ترکیبی (ارزیابی شفاهی، آزمون های مستمرو.... )صورت خواهد گرفت، در صورتی که امکان حضور دانشجویان در دانشگاه فراهم شود، برگزاری کلاس های جبرانی یا رفع اشکال، به شیوه حضوری از تاریخ 99/3/17 لغایت 99/3/30 انجام خواهد گرفت.

4- به منظور تسهیل در امر فراغت از تحصیل دانشجویان، تعداد درس معرفی به استاد برای نیمسال جاری از دو درس به سه درس افزایش یافت.

5- در صورت فراهم شدن شرایط مساعد، دروس عملی، آزمایشگاهی وکارگاهی در اولین فرصت ممکن در تابستان 99 بعد از برگزاری امتحانات نظری، به صورت فشرده برگزار خواهند شد؛ همچنین  امکان  تمدید درس کارآموزی تا نیمسال آینده میّسر خواهد بود.

6- به منظور تسهیل درگذراندن واحدهای درسی، دانشجویان می توانند دراین نیمسال، تعداد دو درس را به صورت اضطراری حذف نمایند و زمان حذف اضطراری روزهای مورخ 12و99/3/13 می باشد.

امید است با عنایت خداوند متعال و مشارکت جمعی اساتید گرامی و دانشجویان محترم، نیمسال تحصیلی جاری با موفقیت به اتمام رسد؛لازم به ذکر است مدیران گروه های آموزشی و کارشناسان دانشکده ها نیزاز طریق پست الکترونیکی آماده پاسخگوئی به شما عزیزان می باشند.

 

                                                                                                                                                                                                   با آرزوی سلامتی و موفقیت                                                                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                                                    رئیس شورای آموزش الکترونیکی دانشگاه                                                                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                                                          دکتر رضا انشائی                                                                                                                                                                                                           


  فرم های کارشناسی ارشد

 

        دانلود مراحل تصویب و تدوین پروپوزال

 

        فرم‌های پیش از جلسه دفاع(تمامی صفحات تایپ و پرینت شود)

           فرم‌های پیش از دفاع

          فرم اطلاعیه جلسه دفاع   ( در یک صفحه تایپ گردد)

 

     تدوین پایان نامه

         دستور خط فارسی 

         گزارش پیشرفت

         شرکت در جلسه دفاع

 

         فرم‌های پس از جلسه دفاع  

             1-  فرم تحویل پایان نامه

             2-  فرم اصلاح پایان نامه 

            3- فرم صورتجلسه دفاع  

 

 

         توجه:2 سی دی حاوی فایل های word و pdf پایان نامه باید تحویل کتابخانه شود.

 

          شیوه‌نامه تدوین پروپوزال و پایان‌نامه

            شیوه نامه تدوین پروپوزال  

            فرم خام پروپوزال   

            شیوه تدوین پایان نامه

       

          کانال تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: t.me/ashrafi_graduate

 

 

  فرم های فارغ التحصیلی   

           استشهاد محلی برای مفقود شدن دانشنامه وگواهی موقت

 

 

  فرم های آموزشی

           گواهی اشتغال به تحصیل

           فرم انصراف ازتحصیل

           مرخصی تحصیلی

           درخواست المثنی کارت دانشجویی

           فرم های کارآموزی

           فرم حذف واضافه

           فرم کمیسیون موارد خاص

           فرم شورا

           فرم حذف واضافه دانشکده علوم اداری و اقتصاد

          فرم تمدید پایان نامه


باسمه تعالی

 

اطلاعیه آموزش دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

 

دانشجویان محترم، به اطلاع می رساند به منظور سهولت در امور آموزشی دانشجویان محترم و نیز حفظ سلامتی شما در شرایط کنونی، درخواست­ های دانشجویی تا پایان رفع مشکل پدید آمده به صورت زیر می­ باشد:

  • اداره آموزش دانشگاه جهت پاسخگویی به درخواست های آموزشی دانشجویان آدرس پست الکترونیکی این اداره، روسای دانشکده ومدیران گروه ­های آموزشی را در وب سایت دانشگاه قرارداده است؛ لذا دانشجویان محترم جهت حفظ سلامت از مراجعه حضوری خودداری نمایند و کلیه درخواست های آموزشی خود را در قالب فرم شورا تکمیل و به ایمیل مدیر گروه رشته تحصیلی و ایمیل اداره آموزش ارسال نمایند (ارسال به هر دو ایمیل جهت طی فرآیند اداری الزامی است).

-دانشجویان محترم سایر درخواست های آموزشی اعم از فارغ التحصیلی، تسویه حساب، کمیسیون موارد خاص و... را از طریق ایمیل به اداره آموزش پیگیری نمایند.

  • درخواست برای گواهی اشتغال به تحصیل: دانشجویان با مراجعه به سامانه سما دانشجویی خود در قسمت مدیریت درخواست، درخواست گواهی اشتغال به تحصیل خود را ارسال نمایند.

*فایل مربوط به فرم شورا در همین اطلاعیه و در ادامه  آمده است:

 

***دریافت فرم شورا

***دریافت فرم تمدید پایان نامه

 

 

emaill999.jpg